За підрахованими даними встановлено, що в опитуванні прийняли участь 18 громадян – відвідувачів суду. Проаналізувавши висловлену в анкетах думку громадян – відвідувачів можна дійти до висновку, що респонденти в переважній більшості позитивно оцінюють роботу Сосницького районного суду позитивно.
Зокрема, з підрахованих відповідей на питання щодо оцінки зручності умов перебування громадян проаналізовано, що зручність умов перебування громадян у суді оцінено оцінками «відмінно» – 6 респондентами (33,3% всіх опитаних), «добре» – 9 респондентами (50% всіх опитаних), «задовільно» –3 респондентами (16,7% всіх опитаних), «незадовільно»–(0% ).Загалом 100 % опитаних надали позитивні відповіді по даному питанню.
Повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду, відмітили оцінкою «відмінно» – 8 респондентів (44,4% всіх опитаних), «добре» – 8 респондентами (44,5% всіх опитаних), «задовільно» – 1 респондентів (5.55% всіх опитаних), «незадовільно» – 1 респонденти (5.55% всіх опитаних). Загалом 94,5% опитаних надали позитивні відповіді по даному питанню, негативні – 5.55%.
Ефективність роботи суду оцінили оцінкою «відмінно» – 7 респондентів (38,9% всіх опитаних), «добре» – 6 респондентів (33.3% всіх опитаних), «задовільно» – 2 респондентів (11.1% всіх опитаних), «незадовільно» – 0 респондентів (0% всіх опитаних), важко сказати 3 респондентам (16.7% всіх опитаних). Загалом 83,3% опитаних надали позитивні відповіді по даному питанню, негативні – , не визначились з відповіддю 16,7 осіб.
На питання щодо ставлення суддів до відвідувачів суду (сторін по справі) коректно та ввічливо, 15 респонденти (83,3% опитаних) відповіли, що судді ставляться до них коректно та ввічливо, скоріше так – відповіли 2 респонденти (11.1% всіх опитаних), скоріше ні – 0 респондентів (0% всіх опитаних), 1 респондент не зміг надати чіткої відповіді на питання (5,5% опитаних). Загалом 94,5% опитаних надали позитивні відповіді по даному питанню, не визначились з відповіддю 5,55% осіб.
Коректне та ввічливе ставлення працівників суду до відвідувачів суду підтверджено 15 респондентами, що становить 83,4% всіх опитаних, скоріше так – 1 респондентами (5,5% всіх опитаних), скоріше ні – респондентами (0% всіх опитаних), 2 респонденти (11,1% всіх опитаних) вагались надати відповідь. Загалом 88,9% опитаних надали позитивні відповіді по даному питанню, негативних відповідей не було, не визначились з відповіддю 11,1% осіб.
Ставлення осіб щодо забезпечення справедливого, незалежного та неупередженого судового розгляду справ розподілилось наступним чином 11 респондентів, що становить 61,1% всіх опитаних, відмітив справедливість, незалежність та неупередженість при розгляді справ судом, скоріше так – відповіли 5 респондентів (27.9% всіх опитаних), скоріше ні – 1 респондент (5,5% всіх опитаних), негативно оцінили – 1 респондентів (5,5% всіх опитаних), 1 респондент (5,5% опитаних) важко відповісти. Загалом 89 % опитаних надали позитивні відповіді по даному питанню, негативні – 5,5%, не визначились з відповіддю 5.5% осіб.
Слід відмітити пропозиції і зауваження громадян, що були відмічені в анкетах. При опитуванні респонденти зазначали, що головою суду якісно здійснюється організація роботи суду. Зазначено також, що на відміну від більшості державних закладів у суді ввічливі та чуйні працівники, які завжди допомагають та відповідають на питання.
Щодо пропозицій до роботи суду та організації діяльності суду, то було відмічено про недостатність площі приміщення суду та необхідність нового приміщення суду.
Таким чином, проаналізувавши результати відповідей на окреслені запитання в анкеті, можна прийти до висновку, що в цілому громадяни – відвідувачі суду задоволені організацією роботи та ставленням суддів і працівників суду до громадян.
Статистичний звіт щодо результатів опитування громадян – відвідувачів судів
15 серпня 2012 року (1)
|
до 20 серпня 2012 року направляються судом електронною поштою до відповідного територіального управління Державної судової адміністрації України |
Найменування суду:_______Ленінський районний суд АР Крим___________________________________
|
Відповіді на питання анкети громадян – відвідувачів судів
1. Оцініть, будь ласка, зручність умов перебування громадян в суді (достатність та зручність місць для очікування, оформлення документів, ознайомлення з матеріалами справи та підготовки до судового слухання; чистота та прибраність приміщень суду; можливість користування туалетами тощо).
|
незадовільно |
задовільно |
добре |
відмінно |
важко сказати |
кількість відповідей -18 |
- |
3 |
9 |
6 |
- |
2. Оцініть, будь ласка, повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду (наявність інформаційних стендів, зразків документів, порядку сплати судового збору; зрозумілість інформації щодо місця та часу проведення судових засідань; наявність інформації в Інтернеті тощо).
|
незадовільно |
задовільно |
добре |
відмінно |
важко сказати |
кількість відповідей 18 |
1 |
1 |
8 |
8 |
- |
3. Оцініть, будь ласка, ефективність організації роботи суду (дотримання строків та процедур розгляду справ; вчасність, з урахуванням поштового перебігу, надіслання судом повідомлень про розгляд справ; обґрунтованість перенесення судових засідань; додержання графіків судових засідань щодо часу слухання справ тощо).
|
незадовільно |
задовільно |
добре |
відмінно |
важко сказати |
кількість відповідей 18 |
- |
2 |
6 |
7 |
3 |
4. Чи можете Ви сказати, що судді ставляться до відвідувачів суду (сторін по справі) коректно та ввічливо?
|
ні |
скоріше ні |
скоріше так |
так |
важко сказати |
кількість відповідей 18 |
- |
- |
2 |
15 |
1 |
5. Чи можете Ви сказати, що працівники апарату суду ставляться до відвідувачів суду коректно та ввічливо?
|
ні |
скоріше ні |
скоріше так |
так |
важко сказати |
кількість відповідей 18 |
- |
- |
1 |
15 |
2 |
6. Чи можете Ви сказати, що суд при розгляді Вашої справи був незалежним та неупередженим та був забезпечений справедливий судовий розгляд?
|
ні |
скоріше ні |
скоріше так |
так |
важко сказати |
кількість відповідей 18 |
- |
1 |
5 |
11 |
1 |